Umarım bana şeytanın olup olmadığını sormazsınız.Buna kesinlikle cevap verebilirim.Var.Şeytanı gördüm ve size de gösterebilirim.Fakat öyle yapmayacağım.Bunun yerine bana bir umudun var mı diye sormanızı tercih ederim.Aynı şekilde yine evet,var,derim.Ben umudun çehresini gördüm ve bunu da size gösterebilirim.
Artık biliyorum.Dünyanın ne kadar acımasız olduğunu ve insanların ne kadar kolaylıkla yozlaşabildiğini.Buna rağmen insan ruhunun ne muhteşem bir güzellikle ışık saçabileceğini.