Bir insanın hayatı, kişiliği, zevki kapıyı kime açtığıyla ilgilidir.Pessoa şöyle diyor;"Bizi en çok yoran şey sevilme isteğidir. O kadar yorar ki bizi telaşa düşürür."
Hemingway de diyor ki;"Eğer bütün kusurlarınızı bildiği halde hala size muhteşem biri gibi bakan, öyle davranan biri varsa bu yeter." Sadece bir kişi yeter. Ancak öyle tutunabilirsin.
Fernando Pessoa
Ernest Hemingway