X:kendine fazla güveniyosun...
Me:zaten her şey kendine inanmakla başlamaz mı? Başkası sana inandığında ne yararına ama sen kendine inandığında biliyon bunu içten içe ve hayat biraz daha bağlanıyon. Başkasının yorumu değil kendi görüşün seni tutar hayta...