Her kez kusurlu olmasına rağmen kusursuzu arıyo. Sen kusrlusun ama o olamaz mı? Her kezde bir şeyler eksik ve yanlıştır. Sen kusursuzu arıyacaksan baştan zaten yalnızsın.
Belki de tüm çabalarımız küçük bir ilgi içindi. Başarılı olmamız bir başaksına göstermek içindi... Peki kendimiz için sadece kendi çıkarlarımız için bir şeyler yaptık mı?