Bir yazar bir silerim ateşten satırları,
Bazı zamanlarda güldüğümü hatırlarım.
Acı ile yoğrulmuş mevsimler geçtim,
Bir kış vaktiydi, ezberlemiştim sokakları.
Yüreğimde bir yara izi, bahsi geçmiyor artık,
Zaman geçip gitti, biz ardında kaldık.
Kanayan yerlerimden akan kan dinmiyor,
Ömür geçti gidiyor, biri dur diyor.
Dursam kapılacağım aşkın sellerine,
Habersizce kalbime işleyen ellerine.
Bir acıyı bin edecek işte o zaman ellerin,
Sevdanın yokluğunu yüreğimde demledim.
Sonu gelmeyen bir yalnızlık hikâyesi,
Uzun lafın kısası, kalbimin felaketi.
Yerle yeksan oldu içimin tüm şehirleri,
Gözlerin bir afet, yaktı geçti gözlerimi..
- Cem Kamalı