Tren bizde aynı zamanda bozkırın simgesidir. Tren penceresinden görülen manzaralar, kasabalar, köyler; okuyacak şey bulmanın hayli kısıtlı olduğu zamanlarda yolcuların tren pencerelerinden atacağı gazeteleri kapmak için yollara düşen köy çocukları, tarlada çalışırken geçen trenlere sevinçle el sallayanlar...
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Apollinaire'nin bir sözü: "'Garlarda, istasyonlarda garip kişilere rastlanır."' Garlar, peronlar dendiğinde, bazen bende o resim canlanır. Anlatırlardı: Yıllar önce Ankara Garı'nın bir delisi varmış. Bütün gün garda dolaşır, peronda yolcu bekleyenlerin arkasından sessizce yaklaşıp, "Gelmeyecek,"' dermiș. Gelmeyecek! Şu kadarı bile başlı başına bir hikâye. Yazması kıpkısa, kendisi upuzun bir hikâye.