Çılgınca çalışmayı ve hızlıyı, yeniyi, yabancıyı seven herkese - kendinize pek katlanamıyorsunuz, çalışkanlığınız kaçıştır ve kendinizi unutma isteğinden başka bir şey değildir. Eğer hayata daha çok inansaydınız, yaşadığınız an bu denli büyülemezdi sizi. Ama içinizde bekleyecek muhteva yok - hatta siz tembellik bile edemezsiniz!"
Beni görmek demek yüzümü behemehal yüzümü görmek değildir. Benim fikirlerimi, benim duygularımı anlıyorsanız ve hissedebiliyorsanız bu kafidir.
Gazi Mustafa Kemal ATATÜRK
Minnet ve Özlemle Anıyoruz.