Sorunumuzu özetleyen tek bir sözcük vardır-insanlık. Tek gerçek düşmanımız onlardır. Bu tablodan insanları çekin alın, açlık da, aşırı iş yükünün temel nedeni de sonsuza kadar ortadan kalkmış olur.
"sana anlatmam için 70 saniye veriyorum"
Bacaklarının arkasına sinmiş küçük kıza bir bakış attı. Yeniden gözlerime baktığında yüzünü buruşturdu.
"70 saniyenin yeteneğinden emin değilim" demekle yetindi...
Sahra"...açıklayabilirim" dedi, gizli bir panikle.
Yarım kalan nefesim korkuyla göğsümde toplandı.
"SAHRA" demişti...
Bana nadiren gerçek adımla seslenirdi. Gerçek adımı ondan duyduğum son seferde ölümcül bir kaza atlatmış, günlerce komada kalmıştım. Ve yıllar önce bu ismi son kez kullandığın da ise beni "Yapayalnız" bırakıp terk etmişti...