Mehtap Kmk

Mehtap Kmk
@Cenebazbiranne
Gökyüzü diyorum , bu dünyaya göre fazla güzel değil mi ?
Derdim sensin derdim, derdimi diyebilseydim …
Sayfa 66
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“ Belki de yeni bir başlangıç yapmanın vaktidir. Yeni bir başlangıç için her şeyi yıkma vakti .” Sabahattin Ali…
Einstein demiş ki ; delilik , aynı şeyi tekrar tekrar yapıp farklı sonuçlar beklemektir.
Sayfa 187
Herkesin eksik bir yanı var. Babalar günü Anneler günü Sevgililer günü Bırakın bu saçma kutlamaları artık !
Bir şey olsun istiyorum. Olmayan bütün şeylerin telafisi gibi..
İnsan ve Hayat