Mehtap Kmk

Mehtap Kmk
@Cenebazbiranne
Gökyüzü diyorum , bu dünyaya göre fazla güzel değil mi ?
Derdim sensin derdim, derdimi diyebilseydim …
Sayfa 66
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Einstein demiş ki ; delilik , aynı şeyi tekrar tekrar yapıp farklı sonuçlar beklemektir.
Sayfa 187
Orta yolda müstakim olmak son derece müşkil bir durumdur. Ancak insan, istikametin hakikatine ulaşmaya muktedir olamazsa bile, istikamete yakın olmaya gayret etmelidir. Kim kurtulmak istiyorsa bilsin ki sâlih amelden başka kurtuluş yolu yoktur. Sâlih ameller de ancak güzel ahlâktan sâdır olur. Bu itibarla her kul, sıfatlarını ve ahlâkını incelesin ve maddeler hâlinde sıralasın; sonra da birer birer o huylarını tedavi etmekle meşgul olsun. Allah'tan (c.c), bizi muttakilerden eylemesini niyaz ederiz.
Sayfa 67
Mesajları silmek garip bir şey. İnsan birini hayatından çıkarırken bu kadar zorlanmıyor bazen. Ama iş o konuşmayı silmeye gelince duruyor. Çünkü insan biliyor; o sohbet gidince bazı geceler de gidecek. Bir zamanlar ekranına düşünce heyecanlandığın o isim artık sıradan birine dönüşecek…
Sayfa 66
İnsan kanatlanıp meleklerle de yarışabilyor,birden düşebiliyor da
İnsanın ruhundaki karanlık çok büyük bir karanlık. Bu karanlığı aydınlığa çıkarmadığımız müddetçe teknik olarak ne kadar ileride olursak olalım, hangi âlet edevatı kullanarak ışık hızıyla nereye ulaşırsak ulaşalım, kıymeti yok. Hepimizin hakikaten kaldırabileceğimiz yüklere talip olması lazım.