Bir yazar ne kadar altyapısız olabilirse,bu yazarda o kadar altyapısız olduğunu ilan etmiş.Aslında yazar çevresindekilere iyi bir örnek olmuş!"Bir sürü kitap okumanız,sizin iyi kitap yazabileceğiniz anlamına gelmiyor"...Yazar bunu çok iyi kanıtlamış!Kendisi belki binden fazla kitap okumasına rağmen,bir tane adam akıllı kitap yazmasını bile becerememiş!Kitaba zaman kaybı deyip onu yüceltmek istemiyorum!Tamamen zevk kaybı bir kitap!Bu kitabı okuyan emin olun okumaktan soğur!Neyse uzatmayacam konuyu yazarın bir alıntısıyla kapatacam"Sende bir kitap yazda seni görelim demiş"...Emin olun böyle bir kitap yazmaktansa hiçbirşey yazmamak daha iyidir!Saygılarla...
KimlinkOğuz Aktürk · Aylak Adam Yayınları · 2023132 okunma
Ntv'nin bütün yayınları adeta kalite kokuyor.Özellikle çevirileri çok iyi.Kısa ve öz anlatımlar Tabii bu kitaplar herhangi bir konuda derinlemesine öğrenme yapmak için yetersizler ama bir konu hakkında ortalama bir fikre sahip olmak istiyorsanız,bakmanızı tavsşye ederim