Öncelikle konusu çok güzeldi. Genellikle yan karakter olan sarışın kötü kızın hayatını anlatan bir kitaptı. Ama kitabın sonu benim için kötüydü . Sanki kelebeği öldürmek için harcanmıştı. Alena ve Milası daha çok görmek isterdim. Bence buna 2. bir kitap şarttı. Sonu çok belirsizdi ve 400 den sonra olaylara başladı. Kitabın sonunda ise aklımda hala soru işaretleri vardı. Ama okumasanızda olurluk bir kitaptı. Bazen okumak için kendimi zorladım. Belki kelebeği öldürmek 'ten devam etsem bir şeyler birleşir ama alacağımı sanmıyorum. Kitap fiyatlarından dolayı.... :")
Onun ŞeytanlarıBeyza Aksoy · Epsilon Yayınevi · 20224,293 okunma
Gerçekten güzel bir fantastikti. Darenle atışmaları güldürdü. Bir o kadar aksiyonlu ve eğlenceliydi. Sadece Arınla arasındakini bir türlü çözebilmiş değilim lord ve varis ilişkisi mi yoksa başka bir şey mi anlamak zordu. Daha öncesinde Wattpad' den okumasaydım daha heyecanlı olacağını düşünüyorum ki o zamanlar en sevdiğim kitaptı. Buna rağmen yine harikaydı. İkinci kitapta Nova'nın güçlenip herkesi yerle bir edeceğine eminim