Oysa bana gelince, benim içimi dökebileceğim kimsem yoktu, kimse bana bir şey öğretmiş ve beni uyarmış değildi, deneyimsizdim ve her şeyden habersizdim: kendimi kaderime bir uçuruma atlarcasına teslim ettim.
Kitap cidden güzel ama Sedef'e başlarda o kadar sinir olucasınız ki... Betimleme yok denilecek kadar az bazen duyguların bu yüzden yansıtılamadığını düşündüm. Ama yine de okumaya değer. Açıkçası kurgu baya iyi ama yazarın kalemini pek sevemedim