Çok fazla karakter olması sebebiyle başta biraz karışık gelmişti ama okudukça içine çekti beni. Korkup gerildiğim söylenemez bana daha çok duygusal geldi :) Tavsiye ederim okuyun, okumak iyidir.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Yazarın okuduğum ilk kitabıydı çok geçmeden de tüm kitaplarını okudum :) farklı zaman dilimlerinde ama ortak bir acıya sahip iki kadının hikayesi... Yazarın dili o kadar sade ve anlaşılır ki elinizden bırakmak istemeyeceksiniz.