Orhan Kemal kalemini de kendisini de çok svediğim bir yazar. Kitaba gelince, gözlerim dolu dolu okudum bitene kadar. Nazan'ın yaşadıkları, kocasının pısırıklığı, kaynanasının şirretliği bitirdi beni. Benim için keşkelerle dolu bir kitap... Okuyun mutlaka okumak iyidir