Amerikan halkı her zaman izolasyon içinde yaşamıştır ancak hiçbir zaman yabancı bir lidere muhtaç
olmamıştır. Amerikan halkını gerçekten tehdit eden Roosevelt’in yaratacağı Yahudi diktatörlüğüdür.
Başkan’ın yaptığı savaşa girmek için halkı tahrik etmekten başka bir şey değildir. Yaratılmak istenen
Amerikan halkının korkutulması ve dolayısıyla savaşa olan desteğin artmasıdır. Churchill “Beşinci
Kol” olarak nitelendirdiği anti-semitik muhaliflerini hapislere atmış ve ölümle yargılayan bir
liderdir. Churchill’in yaptıkları acaba Hitler’den daha mı iyidir? Belçika’da kendisine teslim olma
şansı tanınmışken Churchill’in adeta soykırım yaratarak geri çekilmesi neden ve ne amaçla
yapılmıştır? Churchill yüz yıllık kurulu ekonomik düzeni korumak için Hıristiyan Belçikalıları
kesmeyi göze almış ve binlerce İngiliz askerinin ölmesine katlanmıştır.
Churchill’in acımasızlığına bir başka örnek ise 15 Haziran 1940 tarihinde gazetelere verilen
demeçte yer almaktadır. Bu habere göre İngilizler Paris’in direnerek Almanlarca yok edilmesini
savaş propagandası için isterken Fransızların bunu kabul etmemelerini İngilizlere ihanet olarak
görmektedirler.
Anlaşıldığı kadarıyla Paris’in teslim olması konusunda o zamanki Fransız Hükümeti ikiye
bölünmüştür. Bir tarafta Reynaud, Handel, Blum ve diğer Yahudi bakanlar İngiliz fikrini
desteklerlerken Hıristiyan bakanlar ve Marshall Petain Paris’in yok edilmesini kabul etmemişlerdir.
Bu gün Yahudi bakanlar sürgündedir ve 1.900.000 Fransız askeri ölmüş, yaralanmış veya esir
düşmüştür. Şimdi ise İngilizler De Gaulle’ü kullanarak sürgün hükümeti kurmuş ve Fransız
şehirlerini her akşam bombalamaktadır. Başkan Roosevelt ise Fransız devletinin Amerika’da bulunan
altın stoklarına ve limanlarımızdaki gemilerine el koymuştur