“Çok partili demokrasiyi her zaman destekleyerek Hıristiyan ülkeleri içlerinden bölmeliyiz.
Güç birliğini kaybeden Hıristiyan ülkelerin hükümetleri her zaman büyük amacımız için çalışan
‘Bankamız’ karşısında hazır olda durmaya mecbur kalacaklardır.”
Bu bizim değil Yahudilerin savaşıdır. Fransız Yahudiler güçlerini kaybetmişlerdir ancak
Amerikan ve İngiliz Yahudiler işbaşındadırlar. Bu savaş “Altın Standardını” koruma ve dünya
ekonomisini kontrol için çıkarılmıştır
Savaş boyunca İngilizlerin kazandıkları iki büyük deniz zaferi yukarıdaki gibi silahsız eski
müttefiklere karşı kazanılmıştır. Fransız Dışişleri Bakanı Baudouin bu saldırılar üzerine, “Churchill
savaş tarihinde görülmemiş bu saldırganlıklardan sorumludur. Savaşın kaybedilmesi İngilizlerin
sadece kendi sahillerini düşünerek Fransa’ya nerdeyse hiç yardım etmemelerinden
kaynaklanmaktadır. Savaşta Fransa üç milyon asker sokarken İngiltere sadece iki yüz elli bin askerini
Avrupa ana kıtasına göndermiş ve bu askerlerin dörtte üçünü de Dunkerque Limanı’ndan tahliye
etmiştir. Hâlbuki Fransızlar iki yüz bin genç askerlerini kaybetmişlerdir!” demiştir. Gerçekten de
savaşta bu ana kadar Fransa 1.900.000 askerini kaybetmiş veya esir bırakmıştır. Bu sayı İngiliz
kayıplarının kırk katıdır.
Hitler’den ne kadar nefret edersek edelim bu adamın savaşa zorlandığı açıktır. Hitler’in tüm
istediği 1. Dünya Savaşı’nda Almanya’dan alınan toprakların geri verilmesiyken, Avrupa Almanya’yı
düşman ilan etmiştir. Hitler’in tek savaşı Yahudilere karşıdır ve İngiltere dışında Avrupa’da Yahudi
hegemonyası ortadan kalkmıştır. Avrupa’dan kaçan Yahudiler şimdi Amerika’ya kanunlar
çiğnenircesine kabul edilmektedirler ve Hitler’le savaşlarına ülkemizden devam edeceklerdir.
Protokollerinde belirttikleri gibi Yahudiler Amerikan silahıyla Hıristiyanları dize getirmeyi
kararlaştırmışlardır. İşin acısı Yahudiler Amerikan siyasetindeki güçlerini Amerikalıların
bildiğinden daha iyi bilmektedirler.