ALLAH'sız varolma mümkün değil..
Ne var, ne yok,gökte ve yerde,soluk alan ve almayan,kımıldayan ve kımıldamayan,ot,böcek,kelebek,taş ve insan..
ancak ALLAH'IN varlığıyla vardır.
Onsuz varolma;
İmkansız..!
İmam Gazalî şöyle diyordu: "Ömrün bitmiş, fakat sen yalvarmış yakarmışsın, sana bir gün daha verilmiş; işte şimdi öyle bir günde bulunuyorsun, öyle bir günde ne yapacaksan, her gün aynı gayretle o işe sarıl, öyle çalış, öyle ibadet et, öyle yaşa."