Cesur

“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Yazarlık okura " Bunu tam ben de söyleyecektim, ama o kadar çocuksu olamadım." Dedirtebilme hüneridir.
Belki de ölüyüm de , içimdeki cesedi edebiyatla hayata döndürmeye çalışyorum
Akıllı olan akıllı olduğumu söyler, aptal olan da aptal olduğumu. Bana ikisinin sözü de doğru gibi geliyor.
Eğer kış, “Bahar yüreğimdedir,” deseydi, ona kim inanırdı.