Evet, belki her yenilgiden sonra yeniden yeniden denemeliyiz. Nasibimize yenilginin düştüğünü öğrenebilmek için bile buna değer. Hem zaten bunun bilgisine ulaşmak bir zafer değil midir?
"...Senin hayatın, içine her şeyin doluştuğu, her şeyin doluşturulduğu bir çanta gibi. Bir türlü fazlalıkları ayıklamayı beceremedin. Bu yüzden gittikçe ağırlaştı hayatın, gittikçe ağırlaştı; tıpkı çocukluğundaki o çantaya benziyorsun sen."