Aşkı gerçekten hissettiğim bir kitap. Filmi (Aşk ve gurur) de çok güzel. Öncesinde filmini izlediğim için karakterlerin isimleri vs karışmadı bende. Filmini tekrar izleyeceğim çünkü çok eskiden izlemiştim ve kitaptaki bazı yerler yoktu. Eğer aşk diye bir şey henüz keşfedilmemiş olsaydı bu yazar aşkı yazmış derdim. Aynı yazarın diğer kitaplarını da okuyacağım.
Gurur ve Önyargı
İnsanların ahmaklıklarını kötülüklerini gereğince çabuk unutamıyorum ya da bana yönelik kabalıklarını. Kimse duygularımı kolay kolay kışkırtamaz. Yaradılışım için kinci diyebiliriz belki. Birinden bir kez soguyunca ilelebet soğurum.