Ne diyordu Sabahattin Ali; isteseler canımı vereceğim çoğu insanı hayatımdan çıkardım. Çünkü yokluklarına üzülmek, yaptıklarına üzülmekten daha kolay...
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Hani derler ya insan ölürken hayatı bir film şeridi gibi gözlerinin önünden geçermiş.
Yok çocuğum yalan. Ben ölüyorum ve hayatım bir film şeridi gibi gözlerimin önünden falan geçmeyecek.
Ben unutmak istiyorum doktorcuğum unutmak. Her şeyi unutmak İnsan ölürken geçmişi hatırlarsa çok üzülür değil mi?
İnsan ölürken kendini niye üzsün ki?