ceydag

ceydag
@CeydaG_
Nerdeyim bilmiyorum ama bu gökyüzü tanıdık gelmiyor... İg: @bubbels_of_health
Ne diyordu Sabahattin Ali; isteseler canımı vereceğim çoğu insanı hayatımdan çıkardım. Çünkü yokluklarına üzülmek, yaptıklarına üzülmekten daha kolay...
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Tehlikeli sayılmam artık. Kalbimi kalın bir kitabın arasında kuruttum.
Ve insanların arasında yalnız olmaktan daha korkunç bir şey yoktur.
Hani derler ya insan ölürken hayatı bir film şeridi gibi gözlerinin önünden geçermiş. Yok çocuğum yalan. Ben ölüyorum ve hayatım bir film şeridi gibi gözlerimin önünden falan geçmeyecek. Ben unutmak istiyorum doktorcuğum unutmak. Her şeyi unutmak İnsan ölürken geçmişi hatırlarsa çok üzülür değil mi? İnsan ölürken kendini niye üzsün ki?
Mola istiyorum hayat, Sabrettikçe üstüme geliyor gibisin…