Ceyda Korkmaz

Ceyda Korkmaz
@CeydaKorkmaz
"Keşke bir ağaç olsaydım , her mevsim farklı saçlarım olurdu. İlkbaharda güzel tomurcuklarım olurdu, yazları bütün kafam çiçek açardı, sonbaharda canlı renkler, kışındaaa her neyse..." Yeşilin Kızı Anne
Dizi
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Anne: Bu kadar güzel olmak nasıl bir duygu Diana? Diana: Çok naziksin.. ama ben o kadar... Anne: Hayır!! Güzelsin. Lütfen... Soruma cevap ver. Bilmek istiyorum... Diana: İltifatlar güzel. Ama akıllı olmayı tercih ederim. Yeşilin Kızı Anne
Dizi
Anne: En iyi arkadaşıma böyle bir şey verebilmeyi çok isterdim. Eskici: Mmm... O bozuk... Anne: Bence bozuk şeyler üzüntü verici bir güzelliğe sahip. Yıllarca yaşadıkları öyküler, zaferler, üzücü olaylar onlarla bütünleşmiş... Hiç bir şey yaşamamış yeni şeylerden çok daha romantikler bence... Yeşilin Kızı Anne
Dizi
Diğer kızlarla pek fazla uyum sağlayamıyorum çünkü çoğu ilerde nasıl bir eş olacaklarını düşünüyorlar. Yeşilin Kızı Anne
Dizi
Hayatını pişmanlık duymadan yaşa. Yeşilin Kızı Anne
Dizi