Ceyhun Geloğlu

Ceyhun Geloğlu
@CeyhunGeloglu
2016 yılından beri kendimce şiirler yazıyorum. Son zamanlarda kaleme aldığım bazı şiirleri burada paylaşmak istedim. Eğer kelimelerim sizin de hislerinize dokunabildiyse ne mutlu bana. Okuduğunuz için teşekkür ederim.
İyiyim
İyiyim bu gün de Çok iyiyim bu yarın Her Salı olduğu kadar Her Cuma sabahı kadar Son günüm kadar iyiyim Ve ilk günüm kadar Varsa bir kaç günüm daha O günler de iyiyim İyim işte özellikle bu sene Şubat 29 gün çektiğinde En az bir gün daha iyiyim En çok da o gün de iyiyim İyiyim işte sormayın Siz sorunca da iyiyim Sormayınca da Başka ne olacaktı elbette çok iyiyim Nefes almanın yük olmadığı günler daha iyiyim Göğsümde taş varken az iyiyim Ve yalnızlığa mahkum hissedince O gün maskenin arkasında iyiyim Boktan şiir yazmakta epey iyiyim Kafamın içinde çokça iyiyim Dışarıdan bakılınca bilmiyorum Soruyorlar iyi misin? Ben en iyiyim
Şiir
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Psikolog Hanım
Psikolog hanım, bilmiyorum. Neden bu mutsuzluk bilmiyorum. Yok kavga dövüş hayatımda, Yok görünür bir derdim aslında. Bilmiyorum, bilmiyorum ama Göğsümde bir yumruk, Yanaklarım yarım ıslak. Simsiyah gökyüzünü dinliyorum. Yalnız olmayı istiyorum, Sonra konuşacak birilerini. Galiba kalabalık sevmiyorum; Yine de anlaşılmak istiyorum. Ağzımdan çıkan seslere Kafa sallayacak çok, Beni mutlu eder belki diye Sırtımı sıvazlayacak çok. Çokça yüzüme gülecek, Çokça benimle ağlayacak; Dostum da çok, arkadaşım da. Peki ya neden? Neden bu kasvetim, Neden içimde bir taşla Yıldızları isterken Hislerimse karanlık bir suda Yüzeye çıkmaktan çok uzak Boğuluyorum...
Şiir
Fazla
Birçok şey eksik hayatta, birçok şey fazla. Eksikler tamam da, fazla olması mı dert. Aslında evet, fazlalık da dertlerimin arasında. Fazlaca haksızlık, fazlaca zulüm ve fazlaymışçasına giden canlar... Neden aldın ölüm, iyi bir adamı? Bu dünyada iyi adamlar mı fazla? Çeyrek asır söylemesi fazla, yaşarken eksik bir yaşam aslında. Fazla mı gördün annesine, babasına, eşine fazla mı? Boğazımdaki yumruk hissi fazla, gözlerdeki yaş... İçimde yas fazla, hayattaki şansa, her şeye isyanım fazla. Bir yıl bile değil, yaşı benden birkaç ay fazla. Bir kefen, en fazla bu kadar fazla. Gittiğin yerde mutlu ol fazla fazla.
Şiir
Adem elması
İçime attığım göz yaşlarının Biriktiği yer adem elması Belki de bundandır Yutkunmanın zor olması
Şiir
Neden Bu Mutsuzluk
Doğduğumda ağladım Gözlerimden yaş aktı O zaman da bilmiyordum Şimdi de... Çeyrek asır boşa yaşandı
Şiir