İlk kez Barış Bıçakçı okudum. İletişim Yayınları'nın başarılı bir kitabı daha karşımızda. Boş bir kitap değil. Çok basit bir konusu var. Belki klişe bile olabilir. Ancak Barış Bıçakçı' nın kalemi yani anlatımı sayesinde kitap sıradanlıktan kurtuluyor.
Dokunaklı bir anlatımı var. Dram çok iyi. Sanki sokaktan bir insan ile mahallede oturmuşsun da o sana dokunaklı bir hikaye anlatıyormuş gibi.
İnsan severken basit sınıflandırmaların sınırlarını değil kendi sınırlarını görür, kendi sınırlarında dolaşır, kendi sınırlarına değer. Benimde bildiğim teker sınır bu.