Dürüst olmak gerekirse, biz yaşlandıkça yaşamlarımızın küçüldüğünü fark ederiz. Daha az arkadaşımız vardır; daha az etkinlikte bulunuruz; giderek daha da az risk alırız. Ama niye? Niye bir insanın yeni ve uyarıcı izlenimler edinme olanağı yaşla birlikte azalmak zorunda?
Konuşurken niçin yaşamındakine kıyasla daha cesursun?.
...
Böyle konuşup farklı yaşamıyorum, aksine, siz beni farklı dinliyorsunuz, sadece sözlerimin çıkardığı ses kulaklarınıza ulaşıyor ne anlama geldiklerini sorgulamıyorsunuz..