Kurgusu güzel, polisiye/psikoloji uzun hikaye.
Koçlarının başarısı, ve editörünü tebrik ederim. Çağatay beyin ilk kitabında gereksiz bölümlerin yarısını çıkarmışlar. Anglo-Sakson yazarlara taş çıkarmış. Bu kitabın ardından ikinci kitabında çıtayı çok yukarılara taşımış. Bekleyelim ve görelim...