Hayat dediğin başka nedir zaten? Ben şuna inanıyorum ki, üç buçuk günlük ömrümüzü kendimize zehir etmemek için ne mazideki hayatımıza ve kaçırdığımız fırsatlara ne de istikbalin olmayacak hülyalarına kulak asmayarak bugünümüze hapsolup yaşamalıyız.
- Haklısın da Aubert! Günün birinde önemi bir insan olursan , gün ışığının sana gıda kadar gerekli olduğunu anlarsın ! Kıymetli bir âlim, varlığını, diğer insanların gösterdiği hürmete borçludur .