Kesinlikle okunması gereken bir kitap. İlk filmini izlemiş olmama rağmen, kitaptan büyük keyif aldım. Tek eksisi, bazı yerlerdeki çeviri kusurlarıydı. Bununla birlikte, Stephen King’in okuduğum ilk eseri olması sebebiyle bende oldukça güçlü bir iz bıraktı. Umarım siz de severek okursunuz.