Barış Bıçakçı nın diğer kitaplarından biraz daha farklı geldi. Siyaseti eleştirir yanınj ilk kez böyle net gördüm. Kısa cok kısa göndermeler aşka hayata yaşlılıga cocukluga...
Baris bicakci yi ilk kez okuyanlara karisik gelebilir kisilerden kisilere gecmesi ama okuyanlar bilir ki , kisiler arasi atlamayi,zaman degistirmeyi ne cok sevdigini. Benim de en sevdigim yani bu zaten. Bu kitapta da o kadar cok kisacik kisacik hayattan kesitler var ki. Yine muthis gozlemler yine muthis anlatim...