BUTİMAR

BUTİMAR
@Chennnnn
Fazla fedakarlık, fazla vefasızlık getirir.
Monsenyor, uzun yıllar boyunca halkı soyduktan sonra durumun tersine döndüğünü anlar anlamaz selameti soylu tabanlarını yağmamakta bulmuştu.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Diyorum ki acaba yıldızların parlamasının sebebi bir gün herkes kendi yıldızını yeniden bulabilsin diye mi?

BUTİMAR

, bir kitap okudu
8/10
·96 syf.·
2022 15. kitabı
Antoine de Saint-Exupéry
8.8/10 · 280,2bin okunma
Tüm zamanların en iyisi ve en kötüsüydü; bilgelik çağı, budalalık çağı, inanç devri, kuşku devri, ışık mevsimi, karanlık mevsimi, umut baharı, umutsuzluk kışıydı. Her şeyimiz vardı, hiç bir şeyimiz yoktu. Hepimiz cennete gidecek, hepimiz dosdoğru öte yanı boylayacaktık. Uzun lafın kısası, o çağ şimdikine o kadar benziyordu ki, gösteriş yapmayı seven otoriteler iyi ile kötü arasında karşılaştırma yapıldığında bu çağın her yönden en üstün olduğunda ısrar ediyorlardı.