Az önce bitirdim sıcağı sıcağına duygularımı paylaşım. Ön yargılı olmak, bir şeyin iç yüzünü bilmeden asıp kesmek ne kötü pişmanlık...
"Pişmanlık" hissini iliklerime kadar hissettiğim son kısımlarında gözlerimden yaşların boşandığı kısa ama öz bir kitap oldu
Günün heyecanları, trenin mütemadi sarsıntısı, Zehra'yı çok yormuştu. Kısa tevakkuf, sinirlerine muvakkat bir sükûnet getirdi. Gecenin gittikçe artan nemli serinliğine karşı mantosuna sımsıkı sarındı, başını pencerenin kenarına bıraktı.