📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Zaman her şeyin üstesinden gelir.”
Hayır gelmez.Zaman olsa olsa hepimizi mezara koyacak olan şeydir.Biz sadece acımızı dindirmek için yollar ararız.Zaman ne neşterdir ne bandaj.Zaman hiçbir şeyi umursamaz.Yara dokusu hiç de iyi bir şey değildir.Adeta yaranın öbür yüzüdür.
Kitap genel anlamıyla güzel bir ikinci kitaptı.Normalde serilerin ikinci kitapları durgun olur ama bu o kadar durgun değildi bu yönden gayet güzeldi.June her zamanki mantıklı hareket ediyordu ve zekasını yine ortaya koydu.Ama maalesef Day için aynı şeyi söyleyemeyeceğim.Çok aptalca ve çocukça hareketleri vardı ve beni deli etti cidden.Tess’le olan sahnelerinden bahsetmek bile istemiyorum.Onun dışında yan karakterler güzeldi ve Anden’da cidden güzel bir başrol erkek potansiyeli vardı.Kitapta beni sinirlendiren kısımlar olsa da sonunda cidden üzüldüm.Yazar her zamanki gibi serilerini mutlu sonla bitirmeyecek sanırım.Kısacası genel anlamda bakarsak güzeldi ve aksiyonu boldu.İyi okumalar…
DehaMarie Lu · Pegasus Yayınları · 20163,304 okunma