Ben okurken biraz sıkıldım.. yani diğer kitaplarına gore degerlendirecek olursak fena degildi ..................
........................................
Beni hiç huzursuz etmedi .. Aksine kendimi bulduğum ve yatağımın başucundan hiç ayirmayacagim bi kitap .. yüzleşmek tam da bana göre bi seydi .. kendinizle ve etrafınızdaki olup bitenlerle yüzleşmeye hazırsaniz okuyun ..