Mesela sen aklıma geldiğinde gülümsüyorsam seviyorumdur.
Mesela uyandığımda aynadaki yüzümden önce senin yüzünü görmek istiyorsam seviyorumdur.
Mesela gece uyumadan önce sesini duymak istiyorsam seviyorumdur..
Mesela kendini iyi hissetmediğin anlarda nedenini sormadan yanında olmak istediğimi söylüyorsam seviyorumdur.Bir az da sen sevsene....
Bazı kadınlar hep gülümser...
Gelirsin gülümser,seversin gülümser,öpersin gülümser,sarılırsın gülümser,saçlarını koklarsın sadece gülümser... Gidersin gülümser,acı çeker yine de gülümser.
Gecenin soğuğunda ona armağan ettiğin şarkıyı dinler gülümser.Gözlerinden yaşlar gelir gülümser.İntihar etmez,ama bizler etrafa savurduğu tebessümlerin altında ne büyük bir acının yattığını, içinde yaşadığı savaştan her geçen gün ne kadar çok yara aldığını,gülümserken "İyi değilim!" demek istediğini göremeyecek kadar körleşir ve buna sebep olduğumuzu anlamayacak kadar insanlıktan çıkarız...