Kitap güzel,ama biraz karışık.Yani cümleyi siz ayrı anlamda anlarsınız,başka birisi ayrı anlamda anlaya bilir. Franz Kafka imzalı kiyapları sevdiyim için bu kitaba da göz atmayı düşündüm ama nedense beklediyim mükemmel kitap olmadı,ama kötü de olmmadı.