Kitap güzel,ama biraz karışık.Yani cümleyi siz ayrı anlamda anlarsınız,başka birisi ayrı anlamda anlaya bilir. Franz Kafka imzalı kiyapları sevdiyim için bu kitaba da göz atmayı düşündüm ama nedense beklediyim mükemmel kitap olmadı,ama kötü de olmmadı.
Kitap çok ama çok güzel bir kitap.Filmini izledim,o da güzeldi ama kitap kadar güzel değildi,aynı tadı vermiyordu.Çünki duyguları anlatmak için özenerek seçilmiş sözler malesef filmde verilmemiş.Aşk romanı sevenler için seve bilecekleri roman
Çok sevdiğim bir yazar olan Jack Londonun ilk okuduğum kitabıydı.Bu yüzden belki de diğer kitaplarından daha fazla seviyorum.Vahşi doğa ile medeni insan doğasını karşılaştıran yazarımız çok güzel bir eser çıkarmış.Okumaya değer
Yenə o bağ olaydı,
yenə sizə gələydik,
Danışaydıq, güləydik.
Ürkək baxışlarınla
ruhumu dindirəydin,
Məni sevindirəydin,
Gizli söhbət açaydıq
ruhun ehtiyacından.
Qardaşından, bacından
çəkinərək çox zaman
söhbəti dəyişəydin,
Mənimlə əyişəydin.
Yenə də bir vuraydı
qəlbimiz gizli-gizli,
Sən ey əsmər bənizli!.."