Ş.

Kitap bir limandı benim için. Kitaplarda yaşadım. Ve kitaplardaki insanları sokaktakilerden daha çok sevdim...

Ş.

, bir kitabı yarım bıraktı
Andrea Cremer
8.2/10 · 35 okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“… Sadece burada kal. Benimle ol.” … burası diye bir şey yoktu. Bu yer boştu ve burada kederden, ölümden başka bir şey yoktu.
1000Kitap
“Ben nereye ait olacağım, Calla?”
Sayfa 21 - Ren·Kitabı yarım bıraktı
1000Kitap
Burası sadece terk edilmemişti; sanki ormanlık alanın sınırlarından içeri adım atmaya hiçbir şey cesaret edememiş gibi lanetlenmiş hissi veriyordu.
Felsefe
Son yolculuğuna çıkmak üzereyim; karanlığın içine büyük bir adım atacağım. #ThomasHobbes
1000Kitap