Dostoyevski'nin "Tanrı olmasaydı her şey mübah olurdu." sözü hatalıdır. Her hatayı üzerinde hissetmek insanı uyutmaz Pişmanlığa yer yoktur. Bağışlanma dileyemezsiniz. Kimseden özür dileyemezsiniz.
Çok düşünülmüş bir kurgusu yok, romantik komedi tadında, okuması kolay, akıcı, yer yer düşüncelere daldıran tatlı bir kitap. Başrolün aşk hayatını anlatıyor. Keyifli zaman geçirmemi sağladı.