Sonra bulabilirsem içiyorum bir hap, derdim geçiyor demeyeyim de sanki ömrümün bana batan yanlarının üstünden zimparayla geçiyorlar.
Dayanmanin yarısi delirmek.
Bir şey lazım mıymış? Sırf adlarını iyi insana çıkarmaya geliyorlar.
İyi insan: Henüz kasıtlı gaddarligini görmediğimiz kişi.
Bulmacada çıksa böyle yazarim.
*Tanımın güzelliği peki!
Hayatta oglumdan başka bir erkeğe aciyacagimi hiç düşünmezdim. Bir de bu Polyanna'nin babasına acıdım. Zavallı adam ne kadar dert çektiyse artık, mutlu olmak zorunda kalmış. Gülmek dediğin, ağlamanın bir çeşidi.