Çünkü hayatımda göstermem gereken tek şey o kalp ve onun gömleğiydi. Bir kalp ve bir gömlek. Onun ıslak Bir gömleğe sarılmış kalbi... Anchise'nin balığı gibi.
"kitap okumayı gerçekten bu kadar mı seviyorsun. Beni yanlış anlama. Ben de kitap okumayı severim. Ama kimseye söylemem." Nihayet, dedim içimden, doğruyu söyleyen biri. Niçin kimseye söylemediğini sordum.
"Kitap okuyanlar gizlenen insanlardır. Kim olduklarını gizlerler. Gizlenen insanlar kim olduklarından her zaman konuşmaz."