"Bu resmi pek mi merak ettiniz? Her gün onu seyrediyorsunuz"
"Evet" dedim,"çok güzel resim... Anneme pek benziyor da..."
"Ha, demek onun için böyle gelip saatlerce bakıyorsunuz!"
"Evet!"
"Anneniz öldü mü?"
"Çok uzakta bulunuyor!"
"Ya!.. nerede"
"Türkiye'de"
"Türk müsünüz?"
"Evet"
"Ecnebi olduğunuzu anlamıştım... Sizde annenizin resmi yok mu?"
"Var ama... Bu başka"
"Ya.Demek başka... Sahiden böyle anneniz olmasını ister miydiniz?"
"Evet hemde nasıl istedim."
"Ya..."