Sadık 61

Sadık 61
@Cinu
Kibir, şeytanın mirasıdır. Tevazu ise peygamberlerin süsüdür.
"Ne kadar iyi bir insan olduğunun pek önemi yok, nasıl olsa ilk hatanda en kötü insan sen olacaksın."
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Atamıyorum üstümden yorgunluğu ne kadar dinlensem. Bizim yorgunluğumuz gövdemizde değil, ruhumuzda olsa gerek.
Her şeyin yanlışı olabilir fakat hislerin yanlışı olmaz. Ne hissediyorsan gerçek tam da odur!
İyi insan olmak, kötülük bilmeyen demek değildir. Kötülük bilen, anlayan hisseden ama iyiliği seçen demektir.
"Tanımadığın birine iyi bir insana benziyor diyorsun ve sonra onu tanımaya başlıyorsun. Tanıdıkça iyi ortadan kalkıyor, insan mi değil mi anlaşılıyor."