BEN NEDEN YAŞAMALIYIM
yani benim yapmacık ve yok olmakta olan hayatımdan gerçek ve yok olmayan ne çıkacaktır, benim sonu olan varlığım bu sonsuz dünyada nasıl bir anlama sahiptir?
Lev Tolstoy
Bu Kitap; toplumsal bir çığlıktır.
Yazar; kendi gözleriyle görür ki zenginlik sadece başkalarının acısı üzerine kurulmuştur.
Uygarlık dediğimiz şey, aslında eşitsizliğin sistemleştirilmiş halidir.
—Bir gün, bu uçurum hepimizi yutabilir—