Bugün başladım ve bugün bitirdim. Gerçekten güzel bir kitaptı. Akıcı bir dili vardı ve konu olarak derinlerdeki bana dokundu diyebilirim ama sonlara doğru çok fazla tekrara düştüğünü söyleyebilirim.
"Çünkü burada her şey var!...Her şey var."
Kitabı bitirmem oldukça uzun sürdü çünkü gerçekten daha önce hiç okumadığım tarzda bir kitapta. Her şey çok içseldi ve karakterlerin iç dünyası inanılmaz farklıydı. Kayra insan olduğunu bile kabullenemeyen ve korkularla dolu birisiydi. Tek istediği her şeyden her düşünceden kaçmaktı. Kinyas ise insan olduğunu bilse bile nasıl yaşayacağını bilemeyen, ömrü boyunca mutsuz ve yalnız olacağına inanıyordu. Ama bu hikaye ikisi içinde ödül niteliğindeydi. Kayra kayra oldu ve kinyas da kendisi oldu...
Kitabı aylar sonra sonunda bitirdim. Asla sıkıcı değildi ama sınavlar dolayısıyla uzum bir süre okuyamadım. Kitabım içeriğine gelirsek alışkanlık oluşturmak isteyen ve klasik motivasyon konuşmalarından bıkmış birisi iseniz bu kitaptan keyif alacağınızı garanti edebilirim. Küçük adımlarla nasıl büyük değişimler gerçekleştirilebilir oldukça mantıklı ve tutarlı bir şekilde açıklıyor. Tavsiye ederim.