Aşktır...
Yola koyulduğunda ayrılığı, unutulduğunda ağlamayı,
her hatırlandığında yıkılmayı sevdirendir.
Menekşeye konuşmayı öğretendir.
Şubat ayına terk edilmeyi.
Aşktır..
Bahta yemin ettirendir.
Zamana kafa tutturandır.
Hesap günü kargaşasında anaya yavrusunu unutturan neyse,
istediğinde insana herkesi ve her şeyi öyle
unutturandır.
Yaşadığımız şeyleri düşününce onunla hiç tanışmamış olmayı ister miydim? Her seferinde kendime kızarak, öfkelenerek, biraz da utanç içinde hep aynı cevabı verdim, evet isterdim.a