"Yılbaşının da sence hiçbir hususiyeti yok mudur?" diye sordum.
"Hayır" dedi, "Senin diğer günlerden ne farkın var sanki?"
Tabiat onu herhangi bir şekilde ayırmış mı? Ömrümüzden bir sene geçtiğini göstermesi bile mühim değil; çünkü ömrümüzü senelere ayırmakta insanların uydurması.
İnsan ömrü doğumdan ölüme uzanan tek bir yoldan ibarettir.