Kitapların şarjının bitmemesi kadar güzeldir, bisikletin benzin zamından etkilenmiyor oluşu. Bir kitap ve bir bisiklet. Özgürlük ucuzdur.
Hepimiz susalım, sözlerin işe yaramadığı anlar vardır.(Körlük)
Aşksız ve paramparçaydı yaşam
Bir inancın yüceliğinde buldum seni
Bir kavganın güzelliğinde sevdim
Bitmedi daha sürüyor o kavga
Ve sürecek
Yeryüzü aşkın yüzü oluncaya dek
Hep kötülüklerden bahsediyorsun, ben de sana inançlarıyla yeryüzünü yaşanır hale getirmiş binlerce isim sayabilirim. Filozoflar, sanatçılar, bilim insanları, din adamları, gezginler… İnancımız yoksa, düş kuramıyorsak, yaşam büyüsünü yitirmiş demektir.
Yeryüzündeki bu güzelliklerin tadını çıkarmak dururken, bu azgın koşturmacaya, bu kör mücadeleye ne gerek vardı? Marka marka deyip yırtınıyordum, ben öldükten sonra daha ne kadar ayakta kalacağı belli olmayan soyut bir isim için bu kadar emek harcamaya değer miydi?