Bize hiçbir şey yapmadılar. Sadece bizi en mutlak anlamdaki hiçliğin ortasına yerleştirdiler, çünkü bilindiği gibi dünyada hiçbir şey insan ruhu üzerine hiçlik kadar baskı uygulayamaz.
"Seni sevdiğimi göreceksin sevmediğim zaman
çünkü iki yüzüyle karşına çıkar hayat.
Bir sözcük sessizliğin kanadı olur bakarsın
ateş de kendine pay alır soğuktan."
Oysa ben bir akşamüstü oturup turuncu bir yangının eteklerine,
Yüreği avuçlarımda atan bir can yoldaşıyla dünyayı ve kendimi tüketmek isterdim.
~Şükrü Erbaş~