📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Yalnızlık. Ölümün ikizi.
Hayır. Hiç de değil. Yaşamın.
Kurcalama.
Daha okunacak kitaplar var.
Peki. Olsun. Ama yaşam... Bir tek yaşamımız var.
Unutamam. Ben de.
Bu güzel havalar aldatıcı.
Olabilir.
Belki güzel de değil hava. Bu mevsimde böylesi bir aydınlık.
Olacak şey değil.
Güzel olan belki kardır, tipidir.
Her şey mevsimine göre. Kim ne derse desin.
Ama gene de, Sen Hayır desen de, güneş içimi ısıtıyor ve unutmak istiyorum. Nerde yaşadığımı, hangi mevsimde olduğumu...
Bu güneşli günün verdiği mutluluk değil, hayır.
Çünkü... Çünkü mutluluğu aramıyorum. Onu yok sayıyorum.
Daha doğrusu olanaksız.
Bunu nasıl söyleyebilirsin?
Kendi kendime sorular soruyorum. Böyle.